Меню Закрити

Створення нової бази (конфігурації) BAS з шаблону

Розглянемо встановлення конфігурації BAS та створення на її основі нової бази на прикладі “BAS  Бухгалтерія”.

  1. Встановлення конфігурації на прикладі BAS Бухгалтерія
  2. Створення нової інформаційної бази

Встановлення конфігурації на прикладі BAS Бухгалтерія

Для створення нової бази BAS спочатку потрібно встановити необхідну конфігурацію (Бухгалтерія, Управління торгівлею, Малий бізнес тощо…). В даній публікації будемо розглядати створення нової бази BAS на прикладі “BAS Бухгалтерія”, для інших конфігурацій процес встановлення виглядає так само.

Для установки конфігурації потрібно запустити файл setup.exe і натиснути кнопку “Наступна” (Next).


В наступному вікні вказати шлях встановлення шаблону конфігурації (у вас шлях може бути інший, рекомендую залишити по замовчуванню) та знову натиснути “Наступна” (Next).


Після завершення копіювання файлів натисніть “ОК” .

 

Встановлення конфігурації завершено.


Створення нової інформаційної бази

Щоб створити нову інформаційну базу, потрібно запустити програму BAS та у вікні вибору баз натиснути “Додати” (якщо список ваших баз пустий, то програма сама запропонує створити нову базу).

Далі потрібно вибрати “Створення нової бази” та натиснути кнопку”Наступна”

В наступному вікні обираємо необхідну конфігурацію (прошу звернути увагу на те, що демо-конфігурація постачається заповнена даними та слугує для ознайомлення з можливостями програми. Конфігурація без приставки -демо- повністю чиста та призначена для ведення обліку в новій базі).

Далі вказуємо назву інформаційної бази (як вона буде відображатись у списку вибору)  та залишаємо тип розташування “На поточному комп’ютері або на комп’ютері у локальній мережі” (у випадку необхідності розташування бази на сервері її розгортання виконується кваліфікованим системним адміністратором). Натискаємо “Наступна”.

На наступному кроці обираємо каталог для встановлення та найменування бази в каталозі. Можна залишити шлях та найменування, що пропонує система, або шляхом натискання на кнопку з трьома крапками розмістити базу у створеному вами каталозі.

Натискаємо “Наступна”.

В останньому вікні рекомендую залишити все по замовчуванню та натиснути кнопку “Готово”.

За декілька секунд платформа створить для вас необхідні для роботи файли і обране вами найменування з’явиться в списку інформаційних баз.


Рекомендую ознайомитись з наступною публікацією:

Створення та відновлення резервної копії інформаційної бази в BAS Бухгалтерія


Маєте недостатньо часу, щоб розібратись? Звертайтесь, ми завжди готові допомогти.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *