Меню Закрити

Абонентський супровід

Що являє собою послуга "Абонентський супровід"
Переваги сервісу "Абонентський супровід"
Вартість послуги

Не кожне підприємство може дозволити собі штатного співробітника, та й не завжди це виправдано з фінансової сторони. Але програмне забезпечення BAS потрібно постійно оновлювати, доробляти і т.д. Укладаючи договір на супровід, ви отримуєте весь комплекс послуг із забезпечення працездатності вашої програми обліку (зверніть увагу, що всі послуги надаються лише за умови наявності діючого договору ІТС).

Що являє собою послуга “Абонентський супровід”

Технічна підтримка складається зі значного переліку дій по обслуговуванню програмного комплексу BAS (Business Automation Software), серед яких:

  • Налаштування резервного копіювання;
  • Створення нових баз даних;
  • Пошук помилок;
  • Розробка нових об’єктів системи під ваші побажання;
  • Доопрацювання програмістами існуючої бази;
  • Перевірка цілісності даних;
  • Оновлення конфігурацій;
  • Оптимізація швидкості інформаційних систем;
  • Екстрені виїзди на територію Клієнта;
  • Консультації по роботі з програмами і т.д.

Переваги сервісу “Абонентський супровід”

  • Тарифи на абонентський супровід за договором дозволяють істотно економити, в деяких випадках до 50%, в порівнянні з аналогічними одноразовими послугами;
  • Ви завжди можете оперативно отримати відповідь щодо поточного стану завдання або звернутися за вирішенням нового питання;
  • При очному обслуговуванні фахівець прибуде на об’єкт в узгоджений час, зазвичай це відбувається на наступний робочий день після створення заявки;
  • У разі використання функції віддаленого супроводу швидкість реакції фахівця буде істотно вищою, часом відповідь на запит користувача може бути підготовлений в термін 5-10 хвилин;
  • Регулярність супроводу, що виключає можливість виникнення серйозних помилок;
  • Першочерговий супровід в періоди здачі звітності та пікових навантажень фахівців.

Вартість послуги

Ціна на послугу формується в залежності від різновиду конфігурації, бажаного об’єму задач та швидкості реакції спеціаліста на заявку. Для отримання детальної інформації зверніться до спеціаліста.