Інформаційно-технологічний супровід (ІТС) – це обов’язковий комплекс послуг, спрямований на підтримку функціонування продуктів BAS.
Для користувачів програмних комплексів BAS є два види пакетів ІТС:
|
ІТС включає оновлення платформи та конфігурацій BAS, методичні матеріали, практичні рекомендації, консультації, “FREDO Звіт” (електронна звітність), доступ до сайту ІТС та інші корисні для кінцевого користувача розділи.
Ціни на пакети онлайн-сервісів ІТС ПРОФ Ціни на пакети онлайн-сервісів ІТС ТЕХНО ІТС ПРОФ на 24 місяці 19800 ІТС ТЕХНО на 12 місяців 6600 ІТС ПРОФ на 12 місяців 9900 ІТС ТЕХНО на 6 місяців 3900 ІТС ПРОФ на 6 місяців 5400 ІТС ТЕХНО із щомісячною оплатою 660 ІТС ПРОФ на 3 місяці 3000 Ціни на пакет онлайн-сервісів Тех.підтримка ІТС ПРОФ на 1 місяць 1500 Доступ до пакету онлайн-сервісів “Тех.підтримка” на 12 міс. 3000 ІТС ПРОФ на 12 місяців за схемою 8+4 5800 Ціни на пакети онлайн-сервісів RDI Service ІТС ПРОФ із щомісячною оплатою 900 Доступ до онлайн-сервісу “RDI Service” на 12 міс. 720 Ціни на пакети онлайн-сервісів ІТС Галузевий Доступ до онлайн-сервісу ІТС Галузевий, 1 міс. 540 Доступ до онлайн-сервісу ІТС Галузевий, 3 міс. 1170 Доступ до онлайн-сервісу ІТС Галузевий, 6 міс. 2160 Доступ до онлайн-сервісу ІТС Галузевий, 12 міс. 4050 Доступ до онлайн-сервісу ІТС Галузевий(пільговий), 12 міс. (8+4) 2700 Ціни на пакети онлайн-сервісів ІТС Ретро ІТС Ретро 1-ої категорії на 12 міс. (для Управління торговим підприємством) 13950 ІТС Ретро 2-ої категорії на 12 міс.(для Управління виробничим підприємством) 18000 Ціни на пакети, що включають онлайн-сервіс FREDO Доступ до пакету онлайн-сервісів “Бухгалтерський” на 12 міс. 5900 Доступ до пакету онлайн-сервісів “FREDO” для юридичної особи на 12 міс. 3000 Доступ до пакету онлайн-сервісів “FREDO” для ФОП на спрощеній системі оподаткування на 12 міс. 1200 Доступ до онлайн-сервісу “FREDO Звіт” для юридичної особи на 1 міс. 200 Доступ до онлайн-сервісу “FREDO Звіт” для ФОП на спрощеній системі оподаткування на 1 міс. 30 Доступ до онлайн-сервісу “FREDO ДокМен” на 1 міс. 83
Відмінності між договорами ІТС:Проф та ІТС:Техно
ІТС ТЕХНО ІТС ПРОФ Оновлення програм і типових конфігурацій BAS Оновлення галузевих і спеціалізованих рішень на платформі BAS (за умови придбання сервісу ІТС Галузевий) Методичні матеріали по налаштуванню і ефективному використанню програм BAS Рекомендації щодо розробки та адміністрування програм BAS Довідник «Коментарі до нормативних документів і роз'яснень» Довідник «Бухгалтеру на замітку» ЛІГА:ЗАКОН. Інформаційно-правова підтримка Цілодобовий доступ до Порталу ІТС для оперативного отримання оновлень програм, типових і галузевих конфігурацій, іншої корисної інформації Доступ до інформаційної системи на сайті (Інтернет-версія ІТС) в обмеженому обсязі Консультації Служби технічної підтримки BAS для України по телефону або електронній пошті в обмеженому обсязі, одна консультація в місяць по роботі з типовою конфігурацією FREDO Звіт - інтегрований з програмами BAS сервіс здачі електронної звітності в Державні органи, реєстрації податкових документів в ЄРПН та обміну ними між контрагентами один ЄДРПОУ або ДРФО Консультації аудитора - персональні письмові консультації від експертів і аудиторів з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку одна консультація протягом терміну дії договору, за умови оформлення договору на 12 місяців (платний або пільговий за схемою 8 + 4) Додаткові послуги (надаються за окрему плату): Оновлення додаткових конфігурацій, робочих місць та інформаційних баз BAS Оновлення типових та нетипових конфігурацій BAS Підключення сервісів «FREDO Звіт» і навчання їх використання «Віддалений супровід» - оперативне надання базових та додаткових послуг за допомогою віддаленого підключення до робочого місця користувача «Особистий консультант» - персональні консультації зі складних питань обліку та роботи в BAS на інформаційній базі користувача Тематичні семінари та вебінари для користувачів BAS Інші сервіси та послуги, що надаються партнером Доставка комплекту поставки на робоче місце користувача, якщо в договорі супроводу не встановлені інші умови (при експлуатації програми в типових умовах, див.нижче) Оновлення платформи і типових конфігурацій BAS, діагностика стану інформаційної бази, створення архівної копії силами кваліфікованих фахівців (при експлуатації програми в типових умовах) Установка ІТС ПРОФ, настройка і перевірка доступу особистого кабінету до сайту підтримки користувачів, навчання їх використання Групове, індивідуальне (корпоративне) або віддалене навчання по роботі з інформаційною системою ІТС Щомісячне ознайомлення користувачів з новими матеріалами ІТС Лінія консультацій партнера по телефону або електронній пошті на розсуд партнера (платно або обмежено) на розсуд партнера (платно або обмежено)